Make it count

Mulla on kaksi beibiä, firma ja oma lapsi. Yhdelle kun annan aikaa toinen jää paitsi. Molemmat välillä kiitollisia ja välillä kiittämättömiä, välillä riitän ja välillä olen riittämätön. Annan molemmille kaikkeni mitä pystyn, tasapainottelen. Sen ajan kun vietän jommankumman kanssa annan 100%. On hellyttävää ja samanaikaisesti sydäntäsärkevää kun rakas Cléoni halaa, pussaa, pitää minua kädestä eikä päästä minua mihinkään kun tulen duunista. Samalla minua tarvitaan sielläkin. On ihana tunne olla tärkeä, samalla hyvinkin ristiriitainen tunne. Sanon tämän työkavereilleni nyt: lupaan antaa kaikkeni, ja suosikkimottoni mukaan “get shit done” kun olen tehdä, tehdä oikeita asioita ja asioita oikein. Aion make it count. Toivon vaan että te teette saman, että firma ja sen ihmiset ovat sen arvoisia. Koska jokainen minuutti kun olen pois tytöstäni kaipaan hänet suunnattomasti, ja syy olla hänestä pois better be good!

Leave a Reply

